Aktualizácia set-top boxov

Dátum: 30. júna 2025


Vážení zákazníci,

dovoľte nám informovať vás, že v období od 1. do 8. júla 2025 prebehne plánovaná aktualizácia softvéru set-top boxov, ktorá sa dotkne zákazníkov satelitnej a káblovej televízie od DIGI. Naším cieľom je poskytovať vám spoľahlivé a kvalitné služby, preto je tento krok nevyhnutný. Aktualizácia bude prebiehať postupne, vždy v noci (v skorých ranných hodinách), aby sme minimalizovali akýkoľvek dopad na vaše sledovanie televízie.

Táto aktualizácia prebehne väčšinou automaticky, alebo bude potrebné potvrdiť výzvu na aktualizáciu stlačením tlačidla OK na diaľkovom ovládači. Pre najjednoduchší priebeh aktualizácie ponechajte v období od 1. do 8. júla set-top box aj počas nočných hodín zapnutý a neodpájajte ho z elektrickej siete.

Prečo je potrebná aktualizácia?

Aktualizácia je potrebná pre zachovanie plnohodnotného fungovania našich služieb a prináša viacero dôležitých vylepšení:

  • bez aktualizácie by prestala fungovať služba archív,
  • zabezpečuje dlhodobú spoľahlivosť a vyššiu úroveň ochrany vďaka novému bezpečnostnému certifikátu,
  • odstraňuje drobné chyby, ktoré v minulosti ovplyvňovali používateľskú skúsenosť,
  • obsahuje aktualizované texty vo všetkých podporovaných jazykoch (SK, CZ, HU).

Riešenie komplikácii po aktualizácii set-top boxov

Ak po aktualizácii nastali komplikácie s vašim set-top boxom, postupujte nasledovne:

  • Odpojte zariadenie z elektrickej siete, počkajte aspoň 10 sekúnd a následne ho opäť pripojte. V mnohých prípadoch to pomôže obnoviť správne fungovanie.
  • Pri káblovej televízii sa po reštarte môže zobraziť chybové hlásenie. V takom prípade odporúčame vykonať továrenské nastavenie. Návod nájdete v používateľskej príručke alebo na našom webe v TU.
  • Samotná aktualizácia môže trvať približne 30 minút. Počas tohto procesu nevypínajte ani neodpájajte zariadenie.

Ak ani po vykonaní týchto krokov zariadenie nereaguje alebo sa vyskytnú iné technické tažkosti, kontaktujte našu zákaznícku linku na čísle 0850 211 112. V prípade potreby vám vieme zabezpečiť technika, ktorý príde na obhliadku. Ďalšou možnosťou je priniesť set-top box na najbližšiu pobočku, kde vám ho naše pracovníčky bezplatne vymenia za funkčný kus.

Ďakujeme za pochopenie  a ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti.

 

Vážení zákazníci,

dovoľte nám informovať vás, že v období od 1. do 8. júla 2025 prebehne plánovaná aktualizácia softvéru set-top boxov, ktorá sa dotkne zákazníkov satelitnej a káblovej televízie od DIGI. Naším cieľom je poskytovať vám spoľahlivé a kvalitné služby, preto je tento krok nevyhnutný. Aktualizácia bude prebiehať postupne, vždy v noci (v skorých ranných hodinách), aby sme minimalizovali akýkoľvek dopad na vaše sledovanie televízie.

Táto aktualizácia prebehne väčšinou automaticky, alebo bude potrebné potvrdiť výzvu na aktualizáciu stlačením tlačidla OK na diaľkovom ovládači. Pre najjednoduchší priebeh aktualizácie ponechajte v období od 1. do 8. júla set-top box aj počas nočných hodín zapnutý a neodpájajte ho z elektrickej siete.

Prečo je potrebná aktualizácia?

Aktualizácia je potrebná pre zachovanie plnohodnotného fungovania našich služieb a prináša viacero dôležitých vylepšení:

[su_list icon="icon: check" icon_color="#3174b8" indent="1"]
  • bez aktualizácie by prestala fungovať služba archív,
  • zabezpečuje dlhodobú spoľahlivosť a vyššiu úroveň ochrany vďaka novému bezpečnostnému certifikátu,
  • odstraňuje drobné chyby, ktoré v minulosti ovplyvňovali používateľskú skúsenosť,
  • obsahuje aktualizované texty vo všetkých podporovaných jazykoch (SK, CZ, HU).
[/su_list]

Riešenie komplikácii po aktualizácii set-top boxov

Ak po aktualizácii nastali komplikácie s vašim set-top boxom, postupujte nasledovne:

[su_list icon="icon: arrow-right" icon_color="#3174b8" indent="1"]
  • Odpojte zariadenie z elektrickej siete, počkajte aspoň 10 sekúnd a následne ho opäť pripojte. V mnohých prípadoch to pomôže obnoviť správne fungovanie.
  • Pri káblovej televízii sa po reštarte môže zobraziť chybové hlásenie. V takom prípade odporúčame vykonať továrenské nastavenie. Návod nájdete v používateľskej príručke alebo na našom webe v TU.
  • Samotná aktualizácia môže trvať približne 30 minút. Počas tohto procesu nevypínajte ani neodpájajte zariadenie.
[/su_list]

Ak ani po vykonaní týchto krokov zariadenie nereaguje alebo sa vyskytnú iné technické tažkosti, kontaktujte našu zákaznícku linku na čísle 0850 211 112. V prípade potreby vám vieme zabezpečiť technika, ktorý príde na obhliadku. Ďalšou možnosťou je priniesť set-top box na najbližšiu pobočku, kde vám ho naše pracovníčky bezplatne vymenia za funkčný kus.

Ďakujeme za pochopenie  a ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti.

 

DIGI Novinky

Aktualizácia set-top boxov

Sledujte MS klubov FIFA na DIGI

ZÁKAZ PRETÁČANIA REKLÁM V TV ARCHÍVE NA PROGRAMOCH SKUPINY TV MARKÍZA

Nový detský program v ponuke internetovej TV od DIGI

Call Now Button