Ukončenie zmluvy

Vážený zákazník,

 

ďakujeme, že využívate služby DIGI Slovakia. Na tejto stránke Vám prinášame informácie, ako správne ukončiť zmluvu s DIGI.

 

Skôr než pošlete výpoveď, vieme Vám pomôcť s prípadným problémom?

 

  • Ak máte problém so signálom, kontaktujte nás, prosím, na infolinke 0850 211 112 a my Vám nastavíme Vašu parabolu a kabeláž tak, aby bol príjem signálu optimálny.
  • Vedeli ste, že v DIGI môžete mať TV + Internet na jednej faktúre za zvýhodnenú cenu? Pozrite si našu ponuku 2 Play služieb a skontrolujte si dostupnosť pokrytia.
  • Uistite sa, prosím, že u nového operátora budete mať k dispozícii všetky svoje obľúbené programy. Nie všetci operátori majú taký široký výber TV programov ako DIGI.
  • Ak máte záujem zmluvu prepísať na inú osobu, nemusíte podávať výpoveď. Stačí nás kontaktovať a my Vám radi poradíme, ako na to.

 

Pre ukončenie zmluvy vyplňte, prosím, túto výpoveď a zašlite ju na adresu:

 

DIGI SLOVAKIA, s.r.o.

Bajkalská 28

821 09 Bratislava

 

My Vám pošleme vyjadrenie s dátumom, ku ktorému bude Vaša zmluva ukončená, a pošleme Vám tiež informáciu o platobnej bilancii ku dňu ukončenia zmluvy.

 

Prosíme Vás do 15 dní od ukončenia zmluvy vrátiť všetky CA moduly, Set-top boxy, Smart karty, diaľkové ovládače, napájacie káble a HDMI káble, ktoré ste mali od DIGI v prenájme alebo vo výpožičke. Zariadenia je možné vrátiť v pobočkách DIGI alebo ich môžete zaslať na adresu (POZOR! Adresa nie je totožná s adresou na doručenie výpovede):

 

DIGI SLOVAKIA, s.r.o.

Romanova 5

851 02 Bratislava

 

V prípade nejasností sme Vám k dispozícii na infolinke 0850 211 112, v pobočkách, na e-mailovej adrese info@digislovakia.sk alebo prostredníctvom webformulára.

 

Ďakujeme.

Call Now Button